ספר חובה בכל בית ! במכירה המונית בחנויות הספרים ובאינטרנט !

 הספר - "לא זורקים את מה שאפשר לתקן" image
האתגר האמיתי ביחסים ש"לא עובדים" הוא לעשות שינוי. שינוי מעורר חשש אצל רבים, ופעמים רבות איננו יודעים ממה להתחיל וגם איננו בטוחים אם בכלל אפשר לשנות. לכן חשוב שנעצור ונשאל מהי הדרך שעלינו לצעוד בה כדי להגיע לשינוי המיוחל ביחסים או במצב המכאיב שבו אנחנו נמצאים? מה אפשר לעשות אחרת כדי לשפר את חיינו? ולמי לפנות לעזרה?

הלנה מטוטי, מומחית לזוגיות ולמשפחה ועתירת ניסיון בליווי אנשים, מזמינה בספר זה הצצה לסיפורי חיים שבהם מגולמת תפיסת עולמה, ומטילה אור על האופן שבו אפשר להתמודד עם אתגרים ומשברים מורכבים בתחומי הזוגיות וההורות. הלנה קוראת לכל מי שנתקל בקשיים בעידן מאתגר ומורכב זה, לא לוותר על הדבר הכי חשוב בחיים: משפחה, אהבה וילדים. גם כאשר בני זוג מרגישים שהם ניסו הכול ושהם נאלצים להרים ידיים, או בהתמודדות למול קושי התנהגותי או אחר של הילד במשפחה, חשוב לדעת שקיימת עוד דרך שטרם ניסו אותה.
הספר "לא זורקים את מה שאפשר לתקן" משקף, באמצעות הנרטיביים הסיפורים המובאים בו, דרך ייחודית לקירוב בין לבבות אוהבים, לגישור ולעזרה לאנשים במצבים שאליהם נקלעו. היכרות וחשיפה לתובנות העולות מספר זה, עשויות לסייע לתקן מערכות יחסים ובנוסף אף לשנות חיים. הספר משמש בסיס להבנה של הדרך בה מאמינה הלנה אבל לא מחליף את העובדה שיש צורך להכיר ולקחת עפ"י צורך ייעוץ זוגי בנוסף והיא מזמינה את לקוחותיה ואת קוראי הספר בוודאי לשיחת טלפון מקדימה ללא התחייבות וללא עלות. 

 לרכישה  : נטבוק- צמרת הוצאת ספרים
לרכישה באינטרנט בחנויות הספרים: אתר אינטרנט סטימצקי 
ראיון טלוויזיוני בתוכנית בוקר בערוץ 13 : פותחים בוקר בערוץ 13 
ראיון ברדיו סול על השדרנית עליזה צביה : תוכנית רדיו על זוגיות מנצחת ! 
ראיון עם מנכ"ל צמרת ספרים - משה ראובני: ראיון עם הסופרת הלנה מטוטי בspotify